dissabte, 9 de juny de 2012

L'Estat, el #Rescat, els Valencians i la Roja

Mentre a l'Estat Espanyol li esclata la crisi financera en plena cara, amb intervenció de la Unió Europea per mig, amb l'espoli fiscal que patim els valencians, amb diferents governs de distint signe polític que ens marginen i ens neguen el Corredor Mediterrani per imposar el seu Corredor Central, al carrer del costat un grup d'una cinquantena de joves canta a viva veu "Yo soy español, español, español" al ritme d'una xaranga... 

1 comentari:

  1. Bé, la realitat és trista al País Valencià...
    Ahir mateix parlava amb un company, ell es considera prou d'esquerres i tal... inclús prou independentista, no se. Bé, el tema és que m'estava comentat tot això del rescat i que les coses anaven malament i tal. Al que jo li vaig contestar:
    "Bé, és el moment de deixar de formAR part d'Aspanya"(literalment =D)

    L'home es veu que s'ho va pensar un poc i al contestar-me va començar a dir que si no era el moment, que si espanya estava malament, ací encara estàvem pitjor...

    Em vaig sorprendre prou i em vaig posar a explicar-li tot el tema de l'espoli, però no se que passa, que em donava llargues, com si no importara, com si li estigués gastant una broma o contant-li una mentida. No se, pense que és una cosa que s'ha d'escampar més, s'ha de fer ressò. La gent ara mateixa s'ho pren com si li parlares de teories conspiratòries, i no és així, són matemàtiques. I hui en dia, pense jo, una de les eines més fortes que es podrien tindre per a fomentar l'independentisme valencià...

    ResponElimina